وبلاگ رایگان دانلود فیلم و سریال رایگان ساخت وبلاگ رایگان
حذف در پنل کاربری [X]
قوانين ساخت وبلاگ رايگان چه مي باشد؟ اخبار

قوانین ساخت وبلاگ رایگان چه می باشد؟

نحوه ساخت وبلاگ در گوگل
در این بخش آموزش ساخت وبلاگ را برای شما عزیزان قرار داده ایم، برای ثبت نام و ایجاد سایت به صفحهٔ سایت‌های گوگل به نشانی sites.google.com بروید و شناسه یا ایمیل Email و رمز عبور Password خود را وارد کنید و برای ورود روی Sign in کلیک کنید.

همانند سایت بلاگفا برای ساخت وبلاگ، از Blogger.com دیدن کنید و با استفاده از حساب Google موجود خود وارد شوید. در غیر این صورت، روی “ثبت نام” کلیک کنید و تمام دستورالعمل های لازم را برای ایجاد یک حساب جدید دنبال کنید. پس از ایجاد حساب Google خود به Blogger.com بازگردید.

۲٫یک نام کاربری را در قسمت نمایش نام تایپ کنید، سپس روی «ادامه به بلاگر» کلیک کنید.

۳٫روی «وبلاگ جدید» از داشبورد اصلی کلیک کنید. عنوان وبلاگ را وارد کنید، یک آدرس URL منحصر به فرد را انتخاب کنید و یک الگو را با استفاده از فیلدهای مربوطه اعمال کنید.

۴٫برای تکمیل فرآیند راه اندازی، روی “ایجاد وبلاگ” کلیک کنید. بلاگر متعاقباً شما را به داشبورد اصلی هدایت می کند. از اینجا روی نماد مداد کلیک کنید تا یک پست جدید ایجاد شود. در غیر این صورت، برای دسترسی به گزینه های سفارشی سازی وبلاگ خود، روی فلش کشویی کلیک کنید، یا برای دسترسی به صفحه اصلی آن، روی «مشاهده وبلاگ» کلیک کنید.

ساخت وبلاگ بدون ایمیل
برای ساخت وبلاگ بدون ایمیل، با استفاده از آدرس ایمیل حذف شده خود، ممکن است بتوانید وارد بلاگر شوید. یک حساب کاربری جدید در بلاگرها ایجاد کنید. شما باید آدرس ایمیلی را که وبلاگ شما از آن ارسال شده است ارائه دهید. آخرین رمز عبور شما باید برای ورود استفاده شود.

اگر حساب Google ندارید برای ساخت وبلاگ حرفه ای بلاگر کار نمی کند. می توانید با افزودن حساب شخصی جیمیل خود به جای کار از آدرس ایمیل تجاری دیگر، پست های وبلاگ جدیدی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

قوانین ساخت وبلاگ رایگان
ازجمله قوانین ساخت وبلاگ رایگان و ایجاد وبلاگ که باید بدانید عبارت اند از:

نام وبلاگ خود را انتخاب کنید و میزبانی وبلاگ خود را دریافت کنید.
وبلاگ خود را با زیر دامین bl7.ir شروع کنید.
یک موضوع ساده انتخاب کنید تا وبلاگ خود را متعلق به خودتان کنید.
دو افزونه کلیدی وبلاگ نویسی را برای یافتن خوانندگان خود و پیگیری آمار اضافه کنید.
برای ایجاد وبلاگی که خوانندگان شما آن را دوست دارند، محتوای جذاب بنویسید.

*مهمترین فاکتور در مورد قوانین که باید رعایت شود و به آن احترام گذاشته شود، قوانین و مقررات کشور عزیزمان ایران است که باید رعایت شود در غیر این صورت وبلاگ مورد نظر مسدود میشود.


نحوه مدیریت وبلاگ
مدیریت وبلاگ یکی از اصلی ترین فرایند های وبلاگ نویسی می باشد، مخاطب خود را بشناسید.
اولین قدم در نحوه مدیریت وبلاگ، شناخت مخاطبانتان است.

وقتی نوبت به تعیین اینکه برای چه کسی می نویسید می رسد، باید وقت بگذارید و واقعاً بدانید که مخاطبین شما چه چیزی را از نظر دوست داشتن، دوست نداشتن و محتوا ترجیح می دهند.

یکی از راه‌های انجام این کار، ایجاد شخصیت‌های خریدار فردی است که کمی پیش‌زمینه در مورد واکنش انواع خاصی از افراد به اطلاعاتی که در وب‌سایت خود ارسال می‌کنید به شما می‌دهد.

همچنین می‌توانید با انجام یک نظرسنجی از مخاطبان فعلی‌تان بپرسید که از چه چیزی در مورد وبلاگ شما بیشتر لذت می‌برند یا فقط با کسانی که گروهی را که شما بیشتر علاقه‌مند به تعامل با آنها هستید پرس و جو کنید.

ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان
برای ساخت وبلاگ رایگان در گوگل وبسایت های زیادی موجود میباشند که هر کدام ویژگی هایی دارند که شما رابرای ثبت و ایجاد وبلاگ جدید ترغیب میکنند.

اما باید بدانید که برای انتخاب سایت وبلاگ ساز رایگان مناسب سئو باید فاکتور هایی را د رنظر داشته و هر سایتی را برای ساخت وبلاگ رایگان انتخاب نکرد.

به طور کلی هدف از ساخت وبلاگ رایگان علاوه بر این که تفکرات و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید جنبه های مثبت دیگری هم دارد مانند بهبود سئو سایتاز طریق بک لینک گرفتن برای سایت تان، بهبود کسب و کار ، معرفی خدمات و محصولات تان به کاربران اینترنت و برندینگ سازی خود و در نهایت کسب درآمد بیشتر و … .

ثبت و ایجاد وبلاگ جدید میتوند در سایت های ایرانی و یا خارجی اتفاق افتد ولی باید هدف تان از ثبت و ایجاد وبلاگ جدید را در نظر داشته باشید وبدانید که قرار است این وبلاگ برای چه منظوری ساخته شود.

گاهی شما میخواهید از جنبه های سئویی بک لینک دهی با سایت تان از طریق ساخت رایگان وبلاگ بهره بگیرید که در این صورت وجود یک وبسات که ساختار قدرتمندی برای ورود و جذب کاربران بیشتر را داشته باشد امری ضروری است.

برای ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان در هر سایتی باید اطلاعات هویتی خود مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و در بعضی مواقع تاریخ تولد خود را وارد کنید.

برای اهرازهویت نیز معمولا یک کد امنیتی به شماره موبایل و یا ایمیل شما ارسال میشود. در این زمان ساخت وبلاگ حرفه ای رایگان در هر وبسایتی به اتمام میرسد و میتوانید از خدمات این وبلاگ های رایگان استفاده کنید.

در سرویس وبلاگدهی bl7.ir ، یکی از مزیت ها اینکه شما نیاز به احراز هویت ندارید و در عرض چند ثانیه وبلاگ خود را میتوانید ایجاد کنید.






برچسب ها: نحوه، ساخت، وبلاگ رایگان، چگونگی، ساخت، وبلاگ،
امتیاز:

بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۴:۵۲ توسط:ادمین موضوع: قوانین نظرات (0) چاپ این صفحه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

هدایت به بالای صفحه